Eten in Bruinisse

Mosselen eten in Bruinisse

High Tea Bruinisse

Z A K E L I J K   E V E N T

Uw medewerkers in de watten leggen voor hun geweldige inzet dit jaar? Vergaderen op een unieke locatie of een jubileum vieren in de vorm van een receptie?

Sailor’s Inn leent zich ontzettend goed voor uw zakelijk event, of u nu met 10 personen of met 100 personen komt het blijft een gezellig gebeuren aan de Grevelingen. We kunnen u verschillende arrangementen bieden, buffetten, een culinair diner en zelfs een BBQ behoort tot onze mogelijkheden.

Ook is er de mogelijkheid om uw avond af te sluiten met een knalfeest voor maximaal 160 personen!

De organisatie van zo’n bijzondere dag is maatwerk. We staan u dus liever vanaf het eerste moment persoonlijk te woord om zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen. Omdat we goede connecties hebben met verschillende leveranciers kunnen we u overal bij helpen, van de aankleding tot een te gekke DJ of een gezellige band.

Natuurlijk bent u altijd welkom om onze locatie te bezichtigen en uw wensen te bespreken, dit kan het beste op afspraak met onze Partyplanner. Op basis hiervan ontvangt u een vrijblijvende offerte.

U N I E K E   V E R G A D E R L O C A T I E

Vergaderen pal aan het Grevelingenmeer met een spectaculair uitzicht, dat is vergaderen in Brasserie Sailor’s Inn te Bruinisse. Een pluspunt: Bruinisse ligt centraal voor bedrijven tussen Zeeland en Zuid-Holland en is makkelijk te bereiken met de auto.

Wij bieden verschillende vergaderarrangementen. Mail ons voor meer informatie hierover: info@sailorsinn.nl

A R R A N G E M E N T E N    

G R O E P E N   E N   B E D R I J V E N

Wij verzorgen ook complete bedrijfsuitjes. Zoals bijvoorbeeld een middag zeilen en afsluiten met een BBQ of lekker bezig zijn op Bruinisse FUN BEACH en afsluiten met een culinair diner of zelfs een knallende feestavond. Alles behoort tot de mogelijkheden en is bespreekbaar met onze Partyplanner.

Neem contact op voor meer informatie over onze arrangementen voor groepen en bedrijven: info@sailorsinn.nl

R E C E P T I E

Bij het organiseren van een receptie kunt u denken aan diverse arrangementen:
• Koffie en thee arrangement (Basis/Luxe)
• Bittergarnituur/hapjes arrangement (Basis/Luxe)
• Diner/buffet arrangement (Basis/Luxe)

“Extra mensen gesproken tijdens onze bijeenkomst omdat het buffet goed verzorgd was door Sailor’s Inn. Een prettige samenwerking!”

Staat uw receptie arrangement er niet bij? Geen enkel probleem! Onze partyplanner stelt voor u een receptie op maat samen. In overleg met u kunnen we een receptie met diner, buffet of hapjes samenstellen die precies aan uw wensen voldoen.

D I N E R   M E T   F E E S T A V O N D

Samen met uw collega’s genieten van een heerlijk diner en daarna dansend het weekend in!

B B Q   A R R A N G E M E N T 

vanaf € 17,50 p.p.

Saté | Kip | Speklap | 2 verschillende saladeschotels | Brood | Boter | Sauzen

Klik hier voor al onze BBQ arrangementen.

3 – G A N G E N   K E U Z E M E N U 

vanaf € 32,50 p.p.

Carpaccio | Rund | Truffelmayo | Rucola | Oude kaas
of
Huisgemarineerde zalm | Bijpassend garnituur
of
Geitenkaas | Salade | Honing
—-
Biefstuk | Pepersaus | Seizoensgroenten
of
Kabeljauw | Beurre blanc | Seizoensgroenten
of
Wrap | Groenten | Yoghurt mint saus
——
Zoet dessert

W A R M / K O U D   B U F F E T 

vanaf € 29,50 p.p.

Huzarensalade | Diverse vleeswaren
Pasta salade | Tonijn
Groene salade | Kruidenvinaigrette
Zalm | Oosterse saus | Paksoi
Tongschar | Gamba | Rol
Varkenshaas | Champignon roomsaus
Kippendijen | Sate | Satesaus
Witte rijst | Frites | Stokbrood | Boter | Mayo

Dit is slechts voorbeeld, voor € 3,00 p.p. extra kunnen wij ook biefstuk aanbieden in plaats van een ander vleesgerecht.